بعد از صحبت‌های انجام شده در مورد انتقال علی قلی‌زاده به جمع سرخپوشان، رضا درویش توانست مصوبه جذب این بازیکن را از هیات‌مدیره بگیرد.

لوگوی پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس روز گذشته تشکیل جلسه داد و همان طور که در سایت خبری این باشگاه آمده مسائل زیادی در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. اما یکی از مهم‌ترین بحث‌های این جلسه در مورد شرایط انتقال علی قلی‌زاده به پرسپولیس بود. از آنجا که هواداران پرسپولیس مدت‌هاست منتظر این انتقال هستند، این بار مسئولان این باشگاه نمی‌خواهند در جذب این بازیکن هم ناموفق عمل کنند. از این رو درویش تمام شرایط انتقال قلی‌زاده را برای اعضا شرح داد و حاضران در مورد آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بعد از صحبت‌های انجام شده در مورد انتقال علی قلی‌زاده به جمع سرخپوشان، رضا درویش توانست مصوبه جذب این بازیکن را از هیات‌مدیره بگیرد. این در شرایطی است که پیش از این هم بانک شهر و اسپانسرهای باشگاه پرسپولیس نیز به درویش قول داده بودند که در انتقال قلی‌زاده به پرسپولیس از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد. با شرایط به وجود آمده، باشگاه پرسپولیس فعلا یک گام بزرگ برای جذب قلی‌زاده برداشته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این انتقال به زودی نهایی خواهد شد. البته قلی‌زاده آخرین خرید نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس نخواهد بود؛ چرا که خوان گاریدو نام یک مدافع چپ خارجی را به باشگاه پرسپولیس داده و قرار است تا پایان هفته انتقالش به جمع سرخپوشان انجام شود. با توجه به همین مساله هم محمدمهدی احمدی، دفاع چپ جوان پرسپولیس از این تیم جدا و راهی چادرملو شد.

کد خبر 875387

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • مهدی DE ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
    3 0
    چندین ماه هست درویش میخواد قلی زاده و دفاع چپ جذب کنه و هنوز هیچ خبری نیست
    • علی IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
      1 0
      جذب میکنه داداش بزار فعلا تیم ۱۰ امتیاز از بقیه تیمها عقب بیفته بعد
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
    1 1
    واقعا فک میکنید این بازیکن به کار میاد این بازیکن تو تیمی بکار میاد که سبکش حفظ توپ باشه و مالکانه بازی کنه الان تو بازی اول که دیدیم سبک تیم اینجوریه که توپ مستقیم ارسال بشه و عملا وینگر در تیم در میانه میدان بیکاره و فقط،باید تو یک سوم دفاعی حریف حضور داشته باشه
  • محمد IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
    1 1
    پدرهوادار را درآوردید بااین وعدههای دروغی آقای درویش!